I'm Your Man, Your'e My Girl! Or is it vice versa?

Hej, förlåt för dålig uppdatering idag. Jag har faktiskt njutit av vädret. Idag var Alessia med mig och hon är här nu och skall sova över.
Pappa, Jag, Alessia och min lillebror åkte till stranden och bada, sola och snacka. Jag läste också min nya bok i solen. Härligt Härligt!!! När vi kom hem från stranden kom glassbilen och vi köpte Sandwich. Nu har vi precis kollat klart på She's The Man och skall nu duscha. Alessia sitter i duschen nu och snart är det min tur. Sen skall vi nog bara ligga å snacka och sen snarka. Imorgon skall jag eventuellt vara barnvakt. Kan skriva lite mer om det imorgon, ciaoooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0